Projekta mērķis ir apkopot nepieciešamo informāciju, zināšanas un prasmes  jauna, mūsdienīga un efektīva skolas attīstības plāna ieviešanai.

Projekta uzdevumi:

  • apzināt jaunas 21. gadsimta izglītības tendences, metodes, paņēmienus un kompetences;
  • analīzēt un papildināt ar jauno informāciju un prasmēm jau paveikto 2013-2015 gadā;
  • izvirzīt mērķus, uzdevumus un prioritātes attīstības plānam 2016 – 2018;
  • pilnveidot skolotāju zināšanas, prasmes un kompetences, ņēmot verā Eiropas skolotāju pieredzi;
  • dazādot formālās un neformālās izglītības iespējas, ko sniedz Ogres Valsts ģimnāzija.

Mobilitātēs piedalījās trīs skolotāji:

1) Aina Bērce kursos “Aktīvās metodes skolēnu macību motivācijas un mācību vides uzlabošanai”.

Kur tika apgūtas:

  • pozitīvas mācību vides veidošanas paņēmieni;
  • pieejamo macību resursu organizēšanas, sistematizēšanas un uzglabāšanas paņēmieni;
  • moderno, interaktīvo, kritisko domāšanu veicinošu metožu izmantošanas iespējas.

2) Inna Zeņkeviča kursos “Inovatīva pieeja izglītībā”, kur tika apzinātas:

  • 21. gadsimtā nepieciešamās Eiropas pilsoņa kompetences;
  • dažādu skolu pieredze starppriekšmetu saiknes īstenošanā;
  • jauna pieeja projektu metodes realizēšanā;
  • mūsdienu inovatīva pieeja vērtēšanas sistēmai, vērtēšanas paņēmieniem;
  • prasme adaptēt mācibu materiālus individuālām skolēnu vajadzībām (darbs ar talantīgajiem skolēniem, diferenciācijas un individuālizācijas metodes);
  • kritiskās domāšanas veicināšanas paņēmieni;
  • IKT efektīga lietošana mācību procesā;
  • priekštats par CLIL metodi.

3) Viktorija Gailiša kursos “Vitamin C boosts education: koučings, neformālas izglītības metožu izmantošana skolēnu maksimālajiem sasniegumiem”, kur apzinātas:

  • koučinga metodoloģijas iespējas formālajā izglītībā skolēnu sasniegumu motivācijas veicināšanai;
  • prasme lietot koučinga rīkus un tehnikas mācību procesā;
  • kolektīvā prāta izmantošanas iespējas, strādājot grupā;
  • apzinātas ES pilsoņa pamatkompetences;
  • apzināta Eiropas skolu pieredze skolas izglītībā iesaistīto dalībnieku (vecāki, skolēni, skolotāji, skolas administrācija, citas institucijas) sadarbībā;
  • neformālās izglītības integrēšanas iespējas.